Trénink pro tento týden podle Vítka Živného

Tento týden si zacvičíme podle Vítka Živného na gymnastickém míči.

Trénink s velkým míčem je zaměřený na stabilitu a koordinaci. U těchto dvou elementů se zapojuje vždy skvěle tělesné jádro, které je důležité pro správné postavení a fungování našeho těla, zejména bederní páteře, která je nejvíce náchylná na přetížení a poranění.
U jednotlivých cviků se soustřeďte na správné postavení zad a celého těla, přirozeně dýchejte.

1. Rolovani do vzpažení 3x10

Velmi náročný cvik, které není pro začátečníky, ale varianta na kolenou je již přístupná téměř každému.

2. Nakopnutí v podporu na předloktí 3x20

Čím silněji nakopnete míč, tím více musí břicho vyrovnat nestabilitu, takže si prosím kopněte.

3. Podpor na předloktí přenášení váhy na jednu a druhou stranu s upažením 3x20

Jednodušší varianta je pouhé překulení mírně do stran bez zdvižení paže.

4. Plyo kliky 3x15

Při odrazu se pořádně zpevněte a snažte se nezměnit pozici páteře.

5. Tlak do míče s diagonálním natažením končetin 3x20

Záda by se v průběhu cvičení neměla odlepit od podložky.

6. Pánevní most 3x15

Snažte se udržet pánev vodorovně a celou dobu zataženou břišní stěnu.

7. Podpor na boku upažení 3x30vteřin

Pro zjednoduššení se volnou paží přidržujte míče nebo dokonce pevného bodu před sebou.

kategorie tagy