Urychlete školní rána s těmito zdravými snídaňovými nápady pro děti

Zapomeňte na cerálie a vyberte jednu z těchto rychlých a zdravých snídaní, abyste vašim ratolestem dodaly elán a energii na celý školní den.

Výzkumy říkají, že pokud dětem dopřejete zdravou snídani, bude to mít dobrý vliv na jejich soustředěnost a energii. Nedávná studie z Cardiffské univerzity, do které bylo zapojeno pět tisíc dětí, ukázala, že děti, které začnou den zdravou snídaní, mají dvakrát vyšší pravděpodobnost, že ve škole dosáhnou nadprůměrných výsledků.

Uvědomujeme si, že vždy není lehké připravit zdravou snídani, zvlášť když jsme uprostřed školního koloběhu. Abyste tedy nemusely dělat ústupky, připravíte všechny tyto recepty za méně než deset minut, případně večer předem nebo o víkendu.

Nakrmte mozek (a představivost) tímto smoothie

Sladké a podávané s brčkem. Není překvapením, že je děti milují. Smoothie jako doplněk snídaně ráno připravíte během několika minut, a vaše děti získají tolik potřebnou dávku energie. Jednoduché smoothie s ovocem a jogurtem má vždy úspěch, ale toto smoothie na posílení mozku od oceňované bloggerky Wellness Mama je něco úplně jiného..

Ovládněte noční vločky

Jak bojovat proti dopolednímu vyčerpání? Na vlákninu bohaté, pomalu stravitelné sacharidy ve vločkách dodávají stálý přísun energie, díky kterým malá těla zůstanou silná až do oběda. Pouze se ujistěte, že zvolíte celozrnné, nezpracované vločky.

Noční vločky namočíte do mléka nebo jogurtu a necháte je přes noc v lednici. Ráno je pouze vytáhnete z lednici a přelijete polevou. Dětem budou obzvláště chutnat jahodové noční vločky od Family Food on the Table.

Mini muffiny

Když upečete muffiny, můžete je zamrazit a rozmrazit noc předem. Je to ideální, jednoduchá snídaně, kterou děti mohou sníst kdekoliv – doma, v autě nebo v autobuse.

JJako většina matek pravděpodobně hledáte způsoby, jak do stravy vašich dětí propašovat zeleninu. Doporučujeme vám recept od Super Healthy Kids na zeleninovo ovocné muffiny pro vybíravé jedlíky. Jedná se o chytrý způsob, jak dětem dopřát o trochu více zeleniny.

Pečené fazole z celozrnným toastem

Fazole. Jsou tu tisíce let – toto je opravdový přírodní „fast food“. Kromě toho také většině dětí chutnají. Jsou bohaté na komplexní sacharidy, plné vitamínů, bílkovin, minerálů a antioxidantů – jsou tak nejlepším ranním přítelem vaší rodiny, obzvláště když se ochladí.

Připravit fazole s rajčaty zabere velice málo času. The Nutrition Mama používá při přípravě fazolí pro své batole javorový sirup. Myslíme si, že stejně tak budou chutnat i starším dětem. Výhodou je, že je uděláte během deseti minut, a potom je můžete zamrazit do sáčků podle jednotlivých porcí, což vám ráno ušetří spoustu času.

Rychlý francouzský toast pro extra výdrž

Studie z Pennsylvánské univerzity ukázala, že děti, které na snídani jedí vejce, se cítí zasyceny déle. Vejce obsahují bílkoviny a jsou také dobrým zdrojem vitamínu D, což je obzvláště důležité, pokud je venku méně slunečního svitu. S čerstvým ovocem a trochou javorového sirupu nebo medu vykouzlíte během pěti až deseti minut výživnou snídani.

Food for kids mají jednoduchý recept na francouzský toast s ovocem. Pokud nemáte na spěch, můžete použít jejich kartičky, díky kterým vám vaše děti mohou toast pomoci připravit. Abyste věci trochu popohnaly, můžete vejce připravit do mísy a nechat je přes noc v lednici.

Kategorie Tagy