Trénink pro tento týden pro vás připravila Lucka Adamcová

Trénink pro tento týden je pro pokročilejší klienty a zaměřuje se na zpevnění středu těla. Také si při něm vyzkoušíte různé pomůcky, které v našem klubu najdete.

Připravila jsem si pro vás trénink zaměřený na břicho a střed těla- core. V našem klubu máme spoustu pomůcek, které mohou trénink vylepšit nebo zpestřit. Mezi ně patří i flowin a bosu, které ve videu uvidíte. Pokud ale máte problém s bedry, pak je dobré začít s aktivací středu těla na podložce v leže na zádech. Je třeba si uvědomit, že střed těla není jen břicho, ale také pánevní dno a bránice. Proto je klíčové umět nastavit pánev a hrudník do neutrální pozice a umět pracovat s dechem.

Video se zaměřuje na klienty trochu pokročilejší, kteří toto zvládají a potřebují svůj trénink a jeho výsledky posunout o trochu dál.

Leh na zádech - pohyb ruka, opačná noha od sebe - 6x na každou stranu
Flowin - plank a přítah kolene k hrudníku s tlakem do flowinu - 12 opakování každá noha
Flowin - plank a přítah obou nohou do střechy - 12 opakování
Bosu - rolování s rotací - 12x krát
Bosu - leh a přítah koleno a opačný loket - 12x opakování na každou stranu
Bear position s rotací - 6x na každou stranu
Plank- zdvih ruka, opačná noha a krátká výdrž- 6 na každou stranu

Mezi cviky je dobré si odpočinout v pozici kočky nebo sedu na patách s předklonem. Pokud si nejste jistí, že tělo držíte ve správné pozici, využijte ke kontrole zrcadla nebo parťáka na cvičení.

Osobní trenér, instruktor a výživový poradce
Lucie Adamcová

You can buy a session with Lucie on our e-shop or contact her at lucieadamcova@holmesplace.cz.

Kategorie Tagy