Trénink pro tento týden od Honzy Soukupa

Tento týden přidáme k tréninku trochu dynamiky. Honza Soukup si pro vás totiž připravil intenzivní trénink, který ovšem ve vaší rutině má své místo, především, protože pomůže zlepšit váš výkon.

Ahoj přátelé,
tento týden vás čeká trochu náročnější trénink. Důležité je provádění všech cviků správnou technikou. Zaměřujeme se na rychlý dynamický pohyb při práci ve vysokých TF (tepových frekvencích). Z toho pro vás plynou benefity ať už chcete pracovat na vytrvalostní rychlosti, síle nebo koordinaci. Všechny pohyby jsou komplexní, takže při správném provedení zapojíte celé tělo včetně hlubokého svalstva jeho středu.

Cvičení můžete provádět, podle struktury výkonu, na který se připravujete, buď jako kruhový trénink nebo si rozdělit těžší prvky do silové části a cardio do části kondiční, jak je popsáno níže.
Před zahájením cvičení zvažte svoje schopnosti a svůj zdravotní stav.

Varianta 1 kruhový trénink 40 sec : 1 min volíme maximální možnou intenzitu pro daný časový úsek

  1. ropes
  2. double unders
  3. wall bounce
  4. clean and jerk
  5. ring dips
  6. kettle bell snatch

Varianta 2

  1. Clean and Jerk 5x 5 opakování 70% - 80% RM 1 min odpočinek
  2. B1 Ring dips 4x 8 reps B2 Kb snatch 4x 8 opak L + R 1:30 odpočinek

EMOM (každý cvik jednu minutu) - 12 min

  1. double unders 60 sec
  2. wall bounce 20 opakování levá + pravá
  3. ropes 20 sec střídání + 20 sec vlny

S Honzou se můžete spojit na e-mailu: jansoukup@holmesplace.cz nebo se podívejte na naši nabídku osobních tréninků na našem e-shopu

Kategorie Tagy