Vaše otázky, naše odpovědi

V posilovně

Co je PT Intro?

PT intro je úvodní setkání s osobním trenérem. Trvá hodinu, během níž s vámi trenér krátce pohovoří a poradí vám, jak nejlépe splnit vaše cíle. Toto sezení také dává novému členovi příležitost seznámit se s trenérem, a všemi stroji, které jsou v našem klubu k dispozici. Pokud jste náhodou na začátku svého členství PT intro vynechali, kontaktujte naše trenéry nebo prodejce pro rezervaci termínu.

Měl/a bych si PT sezení rezervovat předem nebo se mohu pouze zeptat na recepci?

Jakýkoliv osobní trénink by měl být rezervován s dostatečným předstihem na recepci klubu, abychom vám zajistili trenéra, který vám může nejlépe pomoci v dosažení konkrétního cíle. Rezervujte si svůj osobní trénink na recepci nebo u svého oblíbeného trenéra.

Pomůže mi někdo do začátku se cvičením?

Všichni noví členové mají nárok na bezplatné úvodní sezení s trenérem, rezervované předem, kdy máte jednu hodinu odborného poradenství v oblasti fitness. Podívejte se na otázku: Co je to PT intro? Navíc máte také nárok na třiceti minutovou konzultaci s naším výživovým poradcem, který podpoří váš tréninkový program speciálně upraveným jídelníčkem.

Jaké oblečení bych si měl/a vzít na sebe?

Vezměte si lehké, pohodlné oblečení, které je dobře prodyšné, abyste se cítili příjemně. To, co máte na sobě, nesmí pohoršovat ostatní členy, tedy u mužů zakrytá ramena, rozhodně nesmí cvičit do půli těla svlečení. Boty musí být sportovní a určené pro vnitřní prostory, sandály jsou nepřípustné.

Měl/a bych oznámit instruktorovi, že jsem na lekci poprvé?

Naši instruktoři se na začátku každé lekce sami ptají, zda zde cvičíte poprvé, aby vám věnovali více pozornosti a poradili, pokud je potřeba. Zároveň se ale nebojte instruktora upozornit na jakákoliv zdravotní omezení či problémy, tak pro vás bude hodina příjemná a bezpečná. Podívejte se na aktuální rozvrh hodin v klubu dle vaší preference.

Jsou studiové lekce pro členy Holmes Place zdarma?

Ano. Možnosti členství jsou neomezené. Jinými slovy, při vstupu do klubu, neváhejte využít cokoliv, co je v našich zařízeních k dispozici. Členství zahrnuje: posilovnu, kardio zónu, relaxaci se saunami, párou a vířivkou, bazén (Smíchov, Karlín), stroje Power plate (dle pravidel daného klubu), spinning a další studiové lekce. Nově navíc krátké intenzivní skupinové cvičení tzv. Xpress a týmové tréninky pod vedením osobního trenéra – TRX, Power plate, Rip trainer. Podívejte se na aktuální rozvrh hodin.

Musím si předem rezervovat místo na studiové lekci?

Ve většině našich klubů lekce nemusíte rezervovat a jen se můžete zapojit do lekce dle vašeho výběru a dle aktuálního rozvrhu. Nicméně vždy se můžete zeptat na recepci daného klubu na konkrétní informace.

Jak často se mění rozvrh studiových hodin?

Pro váš komfort a pohodlí se snažíme, aby změny v rozvrhu byly co nejmenší. Všechny změny zpravidla vycházejí z průměrného počtu účastníků na dané lekci nebo z letního období, ale rozvrh nikdy neměníme vice než čtyři krát do roka. Podívejte se na aktuální rozvrh hodin vašeho klubu.

V kolika letech mohu začít cvičit v Holmes Place?

Na základě právních a bezpečnostních pravidel pro fitness zařízení, je minimální věk našich členů stanoven na šestnáct let. Nezletilá osoba se může v tomto věku stát naším členem na základě předložení písemného souhlasu od svých rodičů či opatrovníků.

Jak se orientovat v posilovně?

V každém klubu naleznete osobního trenéra, poznávací znamení černý dress code, který vám poradí, jak začít. Případně u trenérského stolečku.

Jak mohu využívat studiové lekce?

Na studiové lekce se na Premiových klubech nemusíte nikde rezervovat, na Energy klubech také ne, ale doporučuje se rezervace pro případ plnějších hodin. Pro vice informací o rezervačním systému kontaktujte klub.

Členství

Mohu si před uzavřením členství klub vyzkoušet?

Ano, tato možnost se nabízí. Samozřejmě víme, jak je důležité vyzkoušet si svůj klub před podpisem dlouhodobé smlouvy. Jakmile nás budete kontaktovat, obratem se dohodneme na krátké názorné informační schůzce. Stačí vyplnit formulář na hlavní straně nebo osobně zajít přímo do klubu.

Jaké typy členství Holmes Place nabízí?

Naší strategií jsou výhradně členské kluby, a to především pro zajištění maximálního pohodlí a bezpečnosti všech členů. Nabízíme 3 typy členství v každém klubu, všechny druhy členství jsou zcela bez závazků a členství můžete ukončit, kdy se rozhodnete. Naše členství je postaveno na hesle „Čím déle zůstáváte, tím méně platíte“.

Mohu si zakoupit členství platné pro všechny kluby Holmes Place?

ANO, tento typ členství nabízíme. Kontaktujte některý z klubů s žádostí o multi klubové členství.

Co si musím vzít s sebou, když se chci stát členem?

Budete potřebovat občanský průkaz, vaše osobní údaje, platební kartu nebo hotovost. Pokud jste firemní klient, přineste svoji firemní vizitku nebo zaměstnaneckou kartu.

Lze si pronajmout šatní skříňku?

ANO. V našich šatnách jsou skříňky vyhrazené k pronájmu na určité období. Detaily zjistíte na recepci.

Obdržel/a jsem pozvánku do klubu Holmes Place, jak ji mohu využít?

Když jste získali pozvánku na jeden či více dní, jako součást odměny nebo spolupráce, neváhejte v době její platnosti klub navštívit a začít tak s námi vaši cestu ke zdraví. Nepřehlédněte, že dny na pozvánce je potřeba využít po sobě.
Jestli jste obdrželi jednorázovou návštěvu od našeho zástupce v průběhu akce, které se Holmes Place účastnilo, pravděpodobně jste nám poskytli kontaktní údaje, na základě kterých se s vámi do čtyřiceti osmi hodin spojí náš zástupce pro aktivaci vstupu.

Mohu v průběhu členství změnit klub?

ANO. Nejprve kontaktujte nový klub, který si přejete navštěvovat. Podepíšete zde převod členství. Následně se váš nový klub se spojí s původním klubem a uzavře se nová smlouva.

Mohu využít služby Spa (masáže, kosmetika, manikúra, pedikúra), i když nejsem členem?

SPA jsou doplňkové služby nezávislé na klubech. Proto je neváhejte využít. Podívejte se na aktuální nabídku v sekci Spa & Beauty nebo Zen studio.

Máte v klubech solarium a je zahrnuté v ceně členství?

V současnosti je k dispozici solárium pouze v klubu Premium Anděl. Pro více informací kontaktujte recepci.

Mohu si koupit členství pouze do studia, fitness nebo bazénu?

Strategie naší společnosti je v komplexnosti, což znamená, že je členství platné vždy do celého klubu a na všechny námi nabízené služby. Členství (ať již členství mimo špičkové nebo plné) je vždy do celého klubu a nelze rozdělit. Jedinou vyjímkou je klub na Smíchově, kde je možné využít Předplacenou kartu. Získáváte tak vstup vždy jen na službu, kterou využijete.

Platby

Kolik stojí členství?

Chcete-li dostávat informace o našich aktuálních nabídkách individuálních členství přizpůsobených na míru vašim potřebám, podívejte se na náš eshop:eshop.holmesplace.cz do sekce členství nebo nám zavolejte na: HP Premium Anděl: +420 257 313 830, HP Premium Karlín: +420 774 400 503, HP Energy Smíchov: +420 221 420 800

Existují i jiné náklady, než je členský poplatek?

Na začátku zaplatíte jednorázový Joining Pack, který zahrnuje vstupní Wellness pack a členskou kartu. Další dodatečné poplatky vám účtovány nebudou. Pro informace o nadstandardních zpoplatněných službách, jako je osobní trénink, výživové poradenství, služby Spa and Beauty Clinc, různé semináře, jednorázové vstupy, solarium které vyžadují dodatečný poplatek prosím kontaktujte klub.

Proč jsou ceny členství na jednotlivých klubech rozdílné?

Kluby Holmes Place existují v řadě měst a míst. Poplatky za služby vychází z lokace klubu, z provozních a fixních nákladů. V Polsku a Česku navíc Holmes Place provozuje dva typy klubů s rozdílným standardem služeb: Premium a Energy. Pro detailní informace o členství kontaktujte naše konzultanty, kteří vám rádi vytvoří nabídku na míru. Chceme vyjít vstříc rozdílným potřebám každého člena.

Mohu zrušit své členství?

Členství Flexi je zcela bez závazků, které můžete zrušit kdykoliv se rozhodnete a to vždy ke 20 dni stávajícího měsíce a to písemně formou výpovědního formuláře, který si můžete vyzvednout na recepci klubu.

Mohu přenést své členství na jinou osobu?

ANO, vaše členství může být dočasně nebo trvale převedeno na jinou osobu, z důvodu krátkodobé nebo dlouhodobé nepřítomnosti. V případě krátkodobé nepřítomnosti tj. tři až šest měsíců lze členství převést dočasně bez dalších poplatků. V případě dlouhodobého převodu tj. více než šest měsíců, kontaktujte svůj klub pro trvalý převod. Dodatečný poplatek za transfer činí 1000 Kč. V obou případech je nutná osobní účast člena a osoby, na kterou se členství převádí, při podpisu v klubu.

Jaké číslo účtu mohu použít k zaplacení členského poplatku?

Každý člen klubu Holmes Place obdrží své osobní číslo účtu v den podepsání smlouvy v případě zakoupení FLEXI členství. V případě, že nemáte vaši smlouvu nebo osobní číslo účtu k dispozici, a chtěli byste provést platbu, použijte naše číslo účtu: Pro platby Holmes Place Energy Smíchov a Holmes Place Premium Karlín 3037482/0800 a pro platby na Holmes Place Premium Anděl 1373052/0800. Nezapomeňte vždy dodat váš variabilní symbol, který naleznete na své smlouvě nebo pro zpřesnění zavolejte do svého klubu.

V případě členství FLEXI 12 a FLEXI 24 Vám budou měsíční poplatky strženy pravidelně z Vaší karty.

Všeobecné obchodní podmínky - členství Flexi

Všeobecné obchodní podmínky – členství Flexi

ČLÁNEK I – ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Předmětem těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP”) je úprava vzájemných práv a povinností mezi společností Holmes Place Czech Republic s.r.o., se sídlem Praha 5, Nádražní 762/32, IČ: 27085015 (dále jen „Společnost”) a fyzickou osobou využívající služeb Health Klubu provozovaného Společností (dále jen „Klub”).
  2. Klub není právnickou osobou, nedochází ke vzniku občanského sdružení, spolku ani žádné formy spoluvlastnictví majetku mezi členem Klubu (dále jen „Člen”) a Společností. Členství v Klubu slouží pouze k poskytování služeb Členům a Členové jsou ve stanoveném rozsahu oprávněni využívat jednotlivých zařízení Klubu.
  3. Službami poskytovanými Klubem se rozumí poskytování prostorů a zařízení pro cvičení, organizování různých druhů cvičení a jiných sportovních aktivit včetně zajištění instruktorů pro tyto aktivity, poskytování relaxačních zařízení a dále poskytování nejrůznějších dalších placených služeb, jako jsou například zajištění osobního trenéra, masérské revitalizační kosmetické služby, apod. Tento výčet služeb není úplný a záleží zcela na uvážení Společnosti. Není-li výslovně stanoveno jinak, jsou služby poskytovány v jednotlivých Klubech Společnosti.
  4. Tyto VOP jsou závazné pro veškeré osoby, které využily, či mají v úmyslu využít služeb Klubu (a to bez ohledu na to, zda daná osoba je členem Klubu či nikoliv). Veškeré povinnosti vyplývající z těchto VOP pro Členy jsou v aplikovatelném rozsahu závazné i pro nečleny Klubu. Tyto VOP se vztahují též na Členy, jimž je statut Člena přiznán na základě smlouvy uzavřené mezi Společností a třetí osobou v jejich prospěch.

ČLÁNEK II – VZNIK A ZÁNIK ČLENSTVÍ V KLUBU

  1. Členství v Klubu vzniká uzavřením Smlouvy o poskytování služeb a o vzniku členství (dále jen „Smlouva”) a zaplacením registračního a členského poplatku nebo jeho první splátky. Členství v Klubu může také vzniknout uzavřením Smlouvy, zaplacením registračního poplatku a vložením kreditu minimálně 1,000 Kč na předplacenou kartu.
  2. Členství a s ním spojená oprávnění se vztahují pouze na osobu Člena, jsou nepřenosné, nepřevoditelné a nepřechází na právní nástupce Člena.
  3. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Člen může ukončit Smlouvu kdykoliv v průběhu jejího trvání, přičemž musí být splněný následující podmínky:

a. Písmenná výpověď Smlouvy musí být doručena Společnosti do dvacátého dne měsíce, přičemž ukončení Smlouvy je účinné posledním dnem tohoto měsíce.
b. V případě typů členství Flexi 12, Flexi 24 a Flexi mimo špičku Člen ukončující Smlouvu nemá nárok na vrácení předplacených částek tj. například částek předplacených za 12. a 24. měsíc členství.

  1. Smluvní strany tímto berou na vědomí, že nebude-li uhrazen členský poplatek nebo kterákoli jeho splátka do 60-ti dnů ode dne jejich splatnosti, Smlouva bude ukončena automaticky s okamžitým účinkem ke dni uplynutí této lhůty. Člen je v takovém případě povinen uhradit celý členský poplatek za období až do okamžiku ukončení Smlouvy a také jakékoli další peněžité závazky vůči Společnosti vzniklé na základě nebo v souvislosti s těmito VOP nebo Smlouvou. Člen v takovém případě nemá nárok na vrácení předplacených částek.
  1. Pokud je Smlouva uzavřena online (na dálku), má Člen právo odstoupit od Smlouvy, v níž se sjednává členství v Klubu, doručením písemného odstoupení Společnosti do čtrnácti dnů ode dne uzavření Smlouvy. Společnost vrátí všechny částky uhrazené Členem v souvislosti s uzavřením Smlouvy Členovi. Pokud Člen před doručením odstoupení využíval služeb Společnosti, registrační poplatek a poměrná část členského poplatku připadající na dobu jednoho měsíce příslušného členství nebude Členovi vrácena.
  1. Společnost si vyhrazuje právo odstoupit od Smlouvy s okamžitou účinností ke dni doručení odstoupení Členovi (čímž je ukončeno i členství příslušného Člena v Klubu) v případě, že tento Člen opakovaně nebo podstatně poruší Smlouvu, tyto VOP, nebo Provozní řád Klubu, nebo opakovaně neuposlechne pokynu vedení Společnosti či zaměstnance Společnosti odpovědného za chod a bezpečnost Klubu.
  1. Člen je oprávněn odstoupit od Smlouvy s okamžitou účinností v případě, že Společnost opakovaně nebo podstatně poruší Smlouvu nebo tyto VOP.
  1. Při žádném způsobu ukončení Smlouvy se nevrací registrační poplatek.

ČLÁNEK III – DRUHY ČLENSTVÍ
Dlouhodobé členství

  1. Flexi – opravňuje fyzickou osobu využívat stanovené služby Klubu na měsíční bázi.
  2. Flexi 12 – opravňuje fyzickou osobu využívat stanovené služby Klubu na měsíční bázi, avšak se závazkem uhradit poplatek za členství trvající alespoň 12 měsíců. Tento závazek opravňuje Člena ke slevě na členském poplatku za prvních 12 měsíců platnosti Smlouvy.
  3. Flexi 24 - opravňuje fyzickou osobu využívat stanovené služby Klubu po na měsíční bázi, avšak se závazkem uhradit poplatek za členství trvající alespoň 24 měsíců. Tento závazek opravňuje Člena ke slevě na členském poplatku za prvních 24 měsíců platnosti Smlouvy.
  4. Flexi mimo špičku – opravňuje fyzickou osobu využívat stanovené služby Klubu na měsíční bázi, a to v časech, které jsou Klubem určeny jako období mimo špičku, avšak se závazkem uhradit poplatek za členství trvající alespoň 12 měsíců. Tento závazek opravňuje Člena ke slevě na členském poplatku během trvání členství na období mimo špičku.
  5. Členství Multi-club - opravňuje jednu fyzickou osobu využívat po dobu trvání členství stanovené služby ve vybraných Klubech Společnosti v České Republice.
  6. Firemní členství - právnická či fyzická osoba uzavře se Společností smlouvu, na základě které jsou třetí osoby, které jsou k této osobě v pracovním nebo jiném obdobném poměru, oprávněny využívat po dobu trvání tohoto členství služeb Klubu za zvýhodněný členský poplatek.
  7. Členství, mimo špičku, Multi-club a firemní členství se pro účely těchto VOP považují za zvýhodněná členství.
  8. Jiné typy členství - podmínky jiných typů členství se stanoví samostatně v závislosti na speciálních nabídkách Společnosti. Informace jsou dostupné na dotaz v Klubu.

Předplacená karta

  1. Předplacená karta umožňuje Členovi během jednoho vstupu navštívit jeden vybraný prostor nebo využít jednu vybranou službu Klubu. V každém kalendářním měsíci má Člen nárok na jeden zlevněný vstup do takto vybraného prostoru dle aktuálního ceníku Klubu. Další vstupy nebo služby jsou již za standardní cenu dle aktuálního Ceníku Klubu.
  2. Držitel předplacené karty je povinen si zaplatit jeden zlevněný vstup měsíčně. Pokud během kalendářního měsíce Člen Klub nenavštíví, částka za zlevněný vstup bude automaticky odečtena z předplacené karty Člena.
  3. První vklad na předplacenou kartu musí být minimálně 1.000,- Kč (nezahrnuje registrační poplatek), další vklady každý minimálně 500,- Kč.
  4. Člen s aktivní předplacenou kartou nemá nárok na vrácení vložené částky. Má ovšem právo na převedení vložené částky na předplacenou kartu jiného Člena za poplatek 250 Kč.
  5. Pokud Člen nepoužije svou kartu déle než 6 měsíců, Společnost kartu deaktivuje. V tom případě má Člen právo požádat do 30ti dnů o vrácení vložené částky, po stržení deaktivačního poplatku 3.000,- Kč. Jakmile je karta deaktivována, Člen nemá právo užívat služeb Klubu na základě této deaktivované karty.
  6. Další podrobnosti týkající se jednotlivých druhů členství jsou přístupné v prostorech Klubu a na základě žádosti také u Společnosti. Nabídka jednotlivých druhů členství se může v každém Klubu lišit.

ČLÁNEK IV – ČLENSKÁ KARTA

  1. Po uhrazení registračního poplatku a členského poplatku (nebo jeho první splátky), nebo prvního vkladu 1000,- Kč na předplacenou kartu, bude Členovi vydána členská karta. Členská karta slouží k prokázání členství v Klubu a opravňuje Člena k využívání služeb v Klubu.
  2. Členská karta je osobní a nepřenosná, její zapůjčení jiné osobě je zakázáno. Ztrátu či krádež členské karty je Člen povinen okamžitě nahlásit v Klubu. Za vydání duplikátu členské karty je Člen povinen zaplatit 250,- Kč.
  3. Člen je povinen se před každým vstupem do Klubu prokázat členskou kartou. V případě pochybností o totožnosti Člena je Člen na žádost zaměstnanců Společnosti povinen prokázat svou totožnost platným občanským průkazem, pasem, či jiným úředním průkazem totožnosti s fotografií. Neprokáže-li se Člen členskou kartou nebo neprokáže-li na žádost svou totožnost, nemá Člen nárok na poskytnutí služeb Klubu a Společnost je oprávněna odmítnout Členovi do Klubu přístup.

ČLÁNEK V – POPLATKY

  1. Není-li sjednáno jinak, jsou registrační poplatek a členský poplatek (jeho první splátka) nebo první povinný vklad na předplacenou kartu, splatné při uzavření Smlouvy. Již při uzavření Smlouvy je splatná:

a. v případě členství typu Flexi 12 a Flexi mimo špičku, částka za 12. měsíc trvání členství;
b. v případě členství typu Flexi 24, částka za 12. a 24. měsíc trvání členství. Ve výjimečném případě může být částka za první měsíc trvání členství uhrazena v měsíci následujícím uzavření Smlouvy.

  1. Není-li členský poplatek uhrazen celý při podpisu Smlouvy, je Člen povinen hradit další členské poplatky v měsíčních splátkách formou inkasa nebo kreditní karty. Jednotlivé splátky prostřednictvím inkasa budou prováděny na základě příkazu k inkasu Klubu jako příjemce platby z účtu Klienta uvedeného ve Smlouvě (dále jen „Účet Klienta“). Člen se zavazuje do 14 dní od podpisu Smlouvy u banky, která vede Účet Klienta, zadat (ve formě touto bankou vyžadovanou) souhlas s inkasem z Účtu Klienta ve prospěch účtu Klubu uvedeného ve Smlouvě (dále jen „Souhlas“). Souhlas bude platný nejpozději od 15. dne od podpisu Smlouvy. Podmínky Souhlasu budou nastaveny tak, aby bylo možné platby v plném rozsahu a včas provádět. V případě platby splátek prostřednictvím kreditní karty musí Klient udělit Klubu potřebný souhlas se strháváním splátek z kreditní karty společně s podpisem Smlouvy. Ve výjimečných případech je možné platit jednotlivé měsíční splátky prostřednictvím trvalého příkazu. V takovém případě jsou splátky splatné vždy nejpozději do 12. dne měsíce, za který je daný poplatek hrazen.
  1. Skutečnost, že Člen nevyužívá služeb Klubu, jej nezbavuje povinnosti platit členské poplatky. S výjimkami uvedenými v těchto VOP neposkytuje Společnost náhradu ani nevrací členské/registrační poplatky ani předplatné na poskytované služby, uhrazené za trvání členství.
  1. Pokud Člen platí zvýhodněné členské poplatky a od určitého dne přestane splňovat podmínky pro poskytnutí zvýhodněného členství, je od tohoto dne povinen hradit členské poplatky ve výši stanovené pro členství typu Flexi dle aktuálního ceníku. Alternativně může Člen požádat o zkrácení doby trvání členství na dobu, na kterou jím již předplacené zvýhodněné členské poplatky v úhrnu pokryjí dobu odpovídající plné aktuální výši členských poplatků za členství typu Flexi.
  1. Společnost si vyhrazuje právo k jednostrannému přiměřenému navýšení členských poplatků z důvodů změn v příslušné legislativě České republiky, zejména dojde-li v době po uzavření Smlouvy ke zvýšení sazeb DPH či jiných daní.
  1. Společnost si dále vyhrazuje právo na začátku každého kalendářního roku zvýšit poplatky o tolik % odpovídající % průměrné meziroční míry inflace v České republice (vyjádřené přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen) za předcházející kalendářní rok, zveřejňované Českým statistickým úřadem. Toto zvýšení je účinné pro všechny členské poplatky ode dne, kdy je zvýšení vyvěšeno v prostorách Klubu.
  1. V případě že je Člen tři nebo více dní v prodlení s hrazením členského poplatku (jeho splátky), je Člen povinen uhradit Společnosti smluvní pokutu ve výši 350 Kč plus 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. Totéž platí pro smluvní pokuty v případě, že platba inkasem z účtu nebo kreditní kartou je odmítnuta bez zavinění Společnosti.
  1. Společnost je oprávněna odepřít Členovi přístup do Klubu v případě prodlení s úhradou poplatků nebo jejich splátek, a to až do doby uhrazení dlužné částky včetně smluvní pokuty dle odstavce 7 výše.
  1. Registrační poplatek a členské poplatky mohou být hrazeny třetí osobou („Plátce“), kterému ovšem nevzniká členství a s tím spojené oprávnění využívat služeb Klubu, nýbrž který určí jinou osobu – Člena, za kterého bude poplatky hradit a který se po uzavření Smlouvy stane členem Klubu. Mezi Společností a Plátcem bude uzavřena samostatná „smlouva o vzniku členství třetí osoby v Klubu“, přičemž ustanovení těchto VOP jsou pro Plátce závazná (zejména ustanovení související s placením či neplacením členských poplatků) a analogicky aplikovatelná. Plátce je povinen plnit veškeré finanční povinnosti vyplývající ze Smlouvy s určeným Členem, tedy i povinnost hradit smluvní pokuty a jiné sankce podle Smlouvy s určeným Členem. V případě neuhrazení členských poplatků bude Smlouva s určeným Členem ukončena v souladu s těmito VOP. Ze smlouvy o vzniku členství třetí osoby v Klubu nevznikají určenému Členovi žádná práva vůči Společnosti.

ČLÁNEK VI – ODPOVĚDNOST A POVINNOSTI ÚČASTNÍKŮ

  1. Společnost odpovídá za škodu na majetku či zdraví Členů v případě, že škoda vznikla zaviněným (ve formě úmyslu nebo hrubé nedbalosti) porušením povinností Společnosti, či jejích zaměstnanců a je přímým a jednoznačným důsledkem takového porušení.
  2. Člen odpovídá Společnosti za škodu, kterou způsobí Společnosti či jejím subdodavatelům porušením svých zákonných či smluvních povinností vyplývajících ze Smlouvy, těchto VOP, či Provozního řádu Klubu.
  3. Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) Členů jsou určeny výhradně šatní skřínky. Člen je odpovědný za bezpečné uzamknutí své šatní skřínky. Nebude-li skřínka uzamčena, neodpovídá Společnost za škodu na věcech v ní odložených.
  4. Peníze a další cennosti nesmí být ponechávány v šatních skřínkách a musí být uloženy na recepci nebo v bezpečnostních schránkách na recepci. Společnost neodpovídá za peníze nebo další cennosti, které nebudou uloženy na recepci či v bezpečnostních schránkách.
  5. Člen je povinen se při využívání služeb řídit pokyny Společnosti a instruktorů, či jiných osob poskytující služby členům Klubu jménem Společnosti. V případě, že Člen zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje pokračování ve využívání služeb, nebo takovéto pokračování by mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen toto okamžitě oznámit Společnosti či jejím zástupcům (instruktorům) a ihned ukončit využívání služeb či ostatní sportovní aktivity. Společnost není odpovědná za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které mohou Členovi vzniknout v důsledku nedodržení tohoto postupu, či pokynů Společnosti či instruktorů. Společnost a není dále odpovědná za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které si Člen způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti, či přeceněním jeho fyzické kondice.
  6. V případě, že Člen bude mít za to, že některá ze služeb Klubu mu byla poskytnuta vadně, je povinen to Společnosti oznámit bezodkladně, nejpozději však následující den poté, kdy mělo k vadnému plnění dojít („Reklamace“). Společnost Reklamaci přezkoumá a o výsledku Člena vyrozumí do 30 dnů ode dne podání Reklamace. Uzná-li Společnost, že Reklamace byla oprávněná, nabídne Členovi náhradní čerpání vadně poskytnuté služby nebo jiné služby z těch, které jsou Členům Klubu aktuálně poskytovány.

ČLÁNEK VII - OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

  1. Společnost vede evidenci svých Členů, obsahující jejich osobní údaje. Člen podpisem Smlouvy výslovně souhlasí s tím, aby Společnost shromažďovala a zpracovávala jeho osobní údaje uvedené ve Smlouvě, či sdělené Společnosti v souvislosti s plněním Smlouvy a užívala je pro účely plnění Smlouvy a poskytování služeb, a dále pro vnitřní rozbory a analýzy a pro marketingové a obchodní účely, a to v rozsahu nutném pro naplnění výše uvedených účelů. Člen uděluje tento souhlas na dobu účinnosti Smlouvy a dalších 10 let následujících po skončení účinnosti Smlouvy.
  2. Člen má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a další zákonná práva, mezi která patří i právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli písemně odvolat. Společnost je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. Veškeré údaje získané od členů jsou užívány pro vnitřní potřebu Společnosti a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dodavatelé služeb pro členy, kterým jsou osobní údaje členů předávány v minimálním rozsahu, nutném pro poskytnutí dané služby, a třetí subjekty, kterým jsou osobní údaje předávány za účelem vymáhání pohledávek Společnosti vůči členům, či právní zástupci Společnosti zastupující Společnost v jednání, či před soudy ohledně nároků vyplývajících ze Smlouvy. Společnost je oprávněna v souvislosti s vymáháním dlužných pohledávek předat třetím osobám veškeré potřebné údaje a zajistit vymáhání pohledávek jejich prostřednictvím, popř. tyto pohledávky třetím osobám postoupit.
  3. Člen tímto prohlašuje, že je zákazníkem Společnosti a dává jí tímto v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. (zákon o některých službách informační společnosti) dobrovolně souhlas, aby mu v budoucnu s využitím jeho emailové adresy zasílala všechny formy obchodních sdělení a reklamy. Člen dále uděluje Společnosti souhlas se zasíláním informací o připravovaných aktivitách Společnosti (slevy, akce, nové služby) i písemně na jeho adresu uvedenou ve Smlouvě, nebo telefonicky na jeho telefonní číslo. Člen je kdykoliv oprávněn takovýto souhlas odmítnout, a to buď odesláním odpovědi na doručený e-mail s obchodním sdělením, nebo písemně na adresu sídla Společnosti.

ČLÁNEK VIII – ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Člen je povinen oznamovat Společnosti jakoukoli změnu osobních a kontaktních údajů uvedených ve Smlouvě, a to bez zbytečného odkladu poté, co k této změně došlo.
  2. Společnost zasílá Členovi veškeré písemnosti na adresu uvedenou ve Smlouvě, nebo jím poslední udanou adresu. V případě pochybností se má za to, že písemnost byla doručena okamžikem, kdy držitel poštovní licence doručil písemnost na místo, kde může Člen takový dokument převzít (tj. například i uložením na příslušné místní poště Člena).
  3. Společnost je oprávněna kdykoliv přechodně či trvale změnit rozsah služeb či vybavení Klubu, či adresu Klubu bez vlivu na ostatní podmínky již existujících členství v Klubu (s výjimkou případů, kdy Člen prokáže, že změnou adresy se mu podstatně snížila dopravní dostupnost Klubu – v takovém případě je oprávněn Smlouvu vypovědět s účinností ke dni doručení výpovědi Společnosti).
  4. Společnost je oprávněna kdykoliv jednostranně změnit provozní řád Klubu nebo ceník služeb. S výjimkou uvedenou v bodě V.5 a V.6 výše, nejsou změny ceníku účinné vůči členstvím existujícím v době změny. Změny provozního řádu jsou vůči Členovi účinné dnem zveřejnění v prostorách Klubu.
  5. V případě změny těchto VOP nebo Smlouvy je Společnost povinna zaslat Členovi návrh jejich nového znění, a to emailem nebo písemně na poslední oznámenou adresu Člena.

a. V případě, že Člen se změnou VOP nebo Smlouvy nesouhlasí, je povinen tuto skutečnost oznámit Společnosti bez odkladu poté, co návrh obdrží. V případě, že Člen oznámí Společnosti svůj nesouhlas, platí pro tohoto Člena VOP a Smlouva v původním znění.
b. V případě, že Člen se změnou VOP nebo Smlouvy souhlasí, je také povinen tuto skutečnost oznámit Společnosti bez odkladu poté, co návrh obdrží. Pokud se ke změně písemně či e-mailem nevyjádří, ale po obdržení návrhu změn navštíví Klub (aniž by při této návštěvě Společnosti oznámil, že s návrhem nesouhlasí) má se za to, že návrh konkludentně odsouhlasil. Dojde-li k výslovnému nebo konkludentnímu odsouhlasení, jsou změny VOP nebo Smlouvy účinné od prvního dne měsíce následujícího po takovémto odsouhlasení.

  1. Aktuální znění VOP je vždy k dispozici na internetových stránkách Společnosti, v prostorách Klubu a na vyžádání u Společnosti.
  1. Případná neplatnost nebo neúčinnost některého ustanovení těchto VOP se netýká platnosti a účinnosti ostatních ustanovení.
  1. Ve věcech výslovně neupravených těmito VOP se vzájemná práva a povinnosti smluvních stran řídí přiměřeně právním řádem České republiky. Strany se dohodly, že na právní vztahy založené Smlouvou se nepoužijí ustanovení §§ 1764 – 1766, §§ 1793 – 1795, § 1971, §§ 1977 – 1979, § 2000, § 2002, § 2050 a § 2593 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
  1. Tyto podmínky jsou platné a účinné ode dne 2. června