Pokud máte rádi svoje tělo, co opravdu potřebujete změnit v roce 2017?

Myslíte si, že opravdu potřebujete zhubnout v roce 2017? Zkuste místo toho tato novoroční předsevzetí.

Už se opět blíží ten čas roku, kdy se zaměřujeme na náš Nový rok, nové Já, kdy se
zaměřujeme na naše slabiny a věci, které potřebujeme vylepšit v tom nadcházejícím roce. Podle studií je jedním z nejčastějších předsevzetí zhubnout. To ale není vždy realistické - ve skutečnosti pouze 8 % lidí skutečně splní svá novoroční předsevzetí.

Je opravdu nutné nastavit si cíle pro snížení vaší váhy v nadcházejícím roce, jste-li spokojeni s vlastním tělem? Existují i jiné alternativy předsevzetí pro to, jak vylepšit své vlastní já v roce 2017 - vyzkoušejte některé z těchto zdravých rozhodnutí.

1. Snižte hladinu stresu

Moderní život je plný spouštících stresových faktorů - dlouhá pracovní doba, nedostatek spánku, špatné stravovací návyky. I přes to, že je trocha stresu běžnou součástí našich životů a neměla by nám ublížit, chronický stres může zvýšit riziko vzniku mnoha negativních faktorů: nespavost, deprese, obezita a srdeční choroby, jmenujeme-li několik z nich.

Meditace a jóga mohou být velkým přínosem při snižování účinků stresu - jednoduše se hluboce nadechněte. Bylo prokázáno, že hluboký nádech může snížit růst stresového hormonu kortizolu v krvi a způsobit tak dočasný pokles krevního tlaku.

2. Věnujte více času svým přátelům

Podle vědců může čas strávenými s přáteli prodloužit váš život. Nedávná studie prokázala, že lidé s širokou sítí přátel se dožívají až o 20% vyššího věku, než ti, kteří májí okruh přátel velmi omezený.

Všechno toto může být způsobeno tím, že přátelé vám mohou pomoci od depresí, pomůžou vám cítit se lépe ve své kůži a podpoří vás tehdy, prožíváte-li těžké časy. Jedna věc kterou můžete zlepšit ve svém životě v tomto lednu? Pozvěte starého přítele, kterého jste dlouho
neviděli na kávu. Zajděte si s kamarádkami na oběd po lekci jógy. Vaše tělo vám za to poděkuje.

3. Omezte konzumaci alkoholu

Nadměrná konzumace alkoholu ovlivňuje váš mozek a vaše tělo, čímž se zvyšuje riziko vzniku depresí, ztráty paměti, problémy s játry, srdečních chorob a rakoviny. Neexistuje
bezpečná hranice pro pití alkoholu, což naznačuje, že i občasné popíjení může zvýšit riziko vzniku onemocnění jako je například rakovina tlustého střeva. Neznamená to, že si nemůžete užít svou sklenku vína, ale podnikněte takové kroky, abyste zajistily, že se vaše játra stihnout v mezidobí po konzumaci alkoholu zregenerovat.

4. Jezte malé porce, značka ČASTO

Nečekejte do nového roku, abyste zlepšili své stravovací návyky. Vytvořte si místo toho takové zvyky, které se stanou součástí vašeho každodenního života. Jak jednoduše začít?
Ujistěte se, že budete každý den snídat a pít dostatek čisté vody (minimálně šest až osm sklenic denně). Co je ale opravdu nejlepším tajemstvím úspěchu? Jezte malé porce, pravidelně.




Kategorie Tagy