Playlist k plavání

Plavání má úžasné benefity: pomáhá zlepšit dýchání, koordinaci, flexibilitu a sílu. Plavání je velmi často považováno za nejlepší cvičení zaměřené na celé tělo a zároveň je to skvělá zábava.

Trénink ve vodě pálí kalorie obrovskou rychostí (cca 500 za hodinu), nakopává metabolismus a buduje svaly. Plus, nezatěžuje klouby. Pokud se chcete cítit silnější, fit, rozpustit tuk a vytónovat tělo zároveň, vyražte směr bazén.

A k tomu abyste si mohli trénink užít a dokázali udržet tempo, máme pro vás tento super playlist.

Nasaďte si plavecká sluchátka a ponořte se do nálady.

Na jednu věc ale nezapomínejte. Po plavání je důležitá regenerace. Takže po svém tréninku nakopněte regeneraci tím, že si hodinu po dáte něco zdravého k jídlu. V ideálním případě, vaše tělo potřebuje základní živiny, které pomohou růstovému a obnovnému procesu, takže si dopřejde jídlo plné proteinů, ale i uhlovodanů. Protein pomůže předcházet bolesti svalů a poskytne amino-kyseliny, které jsou důležité pro proces růstu a obnovy. Zatímco se většina lidí snaží uhlovodanům vyhýbat, jsou hlavním zdrojem energie a to je právě to, co po plaveckém tréninku potřebujete doplnit.

Kategorie Tagy