Meditace pro prohřátí svých dní

Meditace je skvělý způsob, jak vyčistit svou mysl tak, že můžete zůstat v klidu a udržet ho po celý den. Pokud si myslíte, že meditace je jen pro mnichy vysoko na úbočí hor, zamyslete se znovu! Každý může meditovat! A to je skvělé pro zdraví, a to jak po fyzické tak psychické stránce. Čtěte dál a dozvíte, jak můžete začlenit meditaci do svého každodenního života.

Najděte si pohodlí

Prvním krokem je najít místo, kde se můžete cítit naprosto pohodlně a uvolněně. Každý člověk je jiný, takže to může být vsedě ve svém oblíbeném křesle, v pozici z jógy, nebo dokonce vleže. Najděte místo, které je pohodlné pro Vás. Koneckonců, může být obtížné vyčistit svou mysl, pokud jste neustále zaměřeni na píchání v zádech nebo máte-li přeleželou nohu.

Zaměřte se na váš dech

Poté, co jste si udělali pohodlí, zkuste vymazat všechny myšlenky z hlavy a soustředit se pouze na dýchání. Pokaždé, když Vaše mysl putuje zpět k myšlenkám, jednoduše si připomeňte, aby jste se soustředili na dýchání. Cílem není být zcela bez myšlenek, ale naopak udržet si zaměření na Váš dech. To se může zdát těžké, ale stejně jako u všech aspektů zdraví , bude se to zlepšovat s praxí.

Pravidelně procvičujte

Neočekávejte, že stanete odborníkem přes noc. Jako kterákoliv dovednost, chce to praxi. Začněte s několika málo minutami. Zatímco na první pohled bude Vaše mysl bloudit často, čím více budete meditovat, tím snazší bude pro vás udržet si svou koncentraci.
Zkuste to dělat každý den, kdykoliv je to pro Vás pohodlné. Ráno je skvělý čas začít, protože to pomůže vyčistit mysl tak, aby jste byli připraveni na celý den. Ranní meditace může také pomoci minimalizovat hladinu stresu. Večer je další skvělá volba, protože se nůžete zreloxvoat předtím, než půjdete do postele,

Meditace pro chladné zimní dny

Poté, co jste se dostali na kloub meditaci, jste připraveni zkusit něco trochu náročnějšího. Jak se vydáme do chladných zimních dnů, meditace vám může pomoci se zahřát. Začněte tím, že se zaměříte na svůj dech.
Představte si, že jste v místě, které máte rádi: v přírodě, na písečné pláži nebo na poli plného květin. Představte si, že Vás Slunce hřeje na holou kůži, a opravdu zkuste cítit teplé paprsky, které procházejí celým tělem. Kdykoliv Vaše mysl putuje jinam, stačí ji nasměrovat zpět na paprsky. Držte se toho hřejivého pocitu.

Kategorie Tagy