Lekce  měsíce:  Pilates

Protáhněte a vytvarujte si cestu ke krásnému tělu

Vyzvěte a posilte Vaše svaly s pilates. Tato lekce nabízí ideální kombinaci výkonu a protažení se pomocí Vaší vlastní váhy a dalších pomůcek.

Výhody držení těla

Zlepšení držení těla a trénink rovnováhy podporují důležitý smysl, a to chápání svého vlastního těla v prostoru. Také pomáhá snižovat stres a dekompresi páteře.

Dlouhodobé výsledky

Spinální zarovnání a dosažení neutrální pózy, je hlavní pro dosahování výsledků, které vydrží ještě dlouho po lekci. Hluboké dýchání zároveň podpoří pocit relaxace a povede Vaše pohyby.
Přechody a pózy jsou prováděny pomalu, a kontrolovaným způsobem, který udržuje potřebné napětí, posiluje svaly a zvyšuje odolnost organismu.
V závislosti na Vaší celkové fyzické kondici a úsilí investované do lekce, můžete očekávat, že spálíte v průměru 200 až 300 kalorií za jednu hodinu.

Zkuste pilates doma

Pokud jste vynechali svou hodinu pilates v klubu, můžete si pilates velmi jednoduše zacvičit i doma. Můžete přidat opakování a upravit si hodinu dle Vašich představ:

zvedání nohy se zvednutou pánví – 15 opakování na každou stranu

one leg rise pilates

Sklapovačky s dotekem kotníků – 10 opakování na každou stranu

pilates heel

Superman – 10 opakování

pilates superman

Ruský twist – 10 opakování na každou stranu

pilatesintext2

S pomocí gymnastického míče si také můžete zacvičit tuto rutinu skládající se ze 4 cviků, která se zaměřuje na celé tělo:

Kategorie Tagy