Jednoduché změny, které vám pomohou prožít zdravější nový rok.

Nový rok je tu a mnozí z nás si jistě dali nějaké předsevzetí. Jedním z nich je i to, že začneme žít zdravěji a zlepšíme svou kondici.

To samo o sobě zní poměrně vážně, a proto pokud chceme opravdu zlepšit svou kondici, zhubnout, zesílit a všeobecně zlepšit své zdraví, musíme si své cíle plně specifikovat. Zde vám přinášíme několik tipů, které vám je pomohou naplnit.

Najdětě si sportovní klub, kde se vám bude líbit.

Cítíte-li se při každé návštěvě posilovny nesví, pravděpodobně jste si pouze nevybrali to správné místo. Najdětě si proto lepší místo, jako je například Holmes Place, které je zaměřeno na fitness a kde najdete všechno nezbytné vybavení, díky nemuž si cvičení opravdu užijete. I malé detaily jako je například vysoušeč vlasů v koupelně či samostatný prostor pro kondiční trénink v prostorách posilovny pomohou zlepšit váš celkový zážitek ze cvičení.

Zařaďte ,,čas na cvičení" do svého denního režimu.

Teď, když už se vám podařilo najít tu správnou posilovnu, je na čase najít ten správný přístup ke cvičení. Namísto abyste o návštěvě posilovny přemýšleli jako o něčem, co je spíše nahodilou součástí vašeho dne, stanovte si pravidlem, že tam budete chodit opravdu pravidelně. Najděte si pro cvičení místo ve svém programu, tak jako v něm máte místo pro pracovní poradu či pohovor. Jestliže po vás poté bude někdo něco chtít a to v době, kdy cvičíte, odmítněte to se slovy: ,,Promiň, ale teď nemůžu, mám na práci něco jiného." Posunete-li cvičení na přední příčku svých priorit, posunete tam tak i sebe a to je naprostou nezbytností - dávat sebe vždy na první místo!

Zkuste něco nového každý týden.

Vyčleňte si jeden den, ve kterém zařadíte do cvičení něco zbrusu nového. Může se jednat o soubor několika nových cviků či pouze jiný způsob, jakým děláte dřepy. Díky tomu se vaše cvičení stane zajímavým a možná se vám podaří objevit zbrusu nový způsob posilování, jaký si zamilujete.

Mějte po ruce kousek čerstvé zeleniny.

Fitness je z části o cvičení, ale z části také o stravě. Je-li vaším cílem zhubnout nebo si udržet štíhlou linii, budete se muset vyhnout sladkým a tučným jídlům. Nejjednoduším způsobem jak toho dosáhnout je nemít žádnou takovou pochutinu doma či v kanceláři. Namísto nich si kupte čerstvou krájenou zeleninu, jako jsou například mrkve, celer, papriky atd. Uchovávejte je vpředu v lednici, již nakrájené, abyste je mohli jednoduše vzít a začít žvýkat.

Přepněte na vodu.

Pijete neustále slazené nápoje a čaje? Vyřaďte je z vašeho jídelníčku. Místo toho si pro letošní rok dejte za cíl pít přes den pouze vodu. Večer si pak můžete dopřát sklenici čaje, vína či džusu, ale pouze jednu. Budete tak svému tělu dodávat méně kalorií, což povede k pomalému, ale stabilnímu úbytku váhy během roku.

Snažte se více chodit.

Budete-li mít na výběr mezi metrem a chůzí, dejte si předsevzetí, že alespoň jednou týdnně dáte přednost tomu druhému. Také je dobré s sebou neustále nosit pár pohodlných bot či je mít rovnou v práci, abyste se během pracovní pauzy mohli jít projít. Jestli opravdu v letošním roce chcete udělat ve svém životě velké změny, musíte začít s malými v rámci vašeho životního stylu. Přijďte proto k nám a dopřejte si radost z každodenn

Kategorie Tagy