Jak najít dokonalou sportovní podprsenku

Nepodceňujte sílu sportovní podprsenky. Podporuje naše prsa, předchází nesprávnému držení zad a nakonec obrátí dobrý trénink v úžasný!

Bez dokonalé podpory se prsa pohybují nahoru a dolů, ze strany na stranu a dokonce i dovnitř a ven. Průměrný košíček typu A se hýbe asi o 2-3 cm a velikost D může poskočit až o 7 cm ve všech směrech!

Spíše než pevné svaly jsou prsa měkké tkáně. Okolní kůže a Cooperovy vazy podporují podstatnou část struktury prsou, ale díky věku, gravitaci, genetice a skákání (bez správně padnoucí sportovní podprsenky), mohou slábnout a klesat.

Nejlepší způsob, jak podpořit vaše přednosti? Udělejte průzkum a kupte správnou sportovní podprsenku. Zde je pět věcí, na které je třeba dávat pozor, abyste pomohly maximalizovat podporu a fitness režim současně.

1. Upevněte ramínka.

Popruhy by měly být na kůži, ale ne přehnaně přiléhat. Vezměte dva prsty a umístěte je pod popruh - v případě, že se vešly pohodlně, pak je to v pořádku. K dispozici je také výběr z „racerback“ popruhů, které se kříží a posunou prsa blíže k tělu, nebo podprsenek se širokými ramínky. Ty jsou nejlepší pro větší velikosti košíčků, protože pomáhají rozložit váhu prsou nejefektivněji a mohou být dál upravovány.

2. Najděte pro vás vhodnou oporu.

Pravděpodobně budete zkoušet buď kompresní sportovní podprsenku, nebo takovou, která uzavře/zapouzdří každé prso v pevném košíčku. Od kompresních podprsenek se pomalu upouští a jsou obvykle nošeny ženami s menšími prsy nebo použity pro sport s nízkou intenzitou, jako je například jóga. U větších prsou jsou zapouzdřené podprsenky rozhodně lepší volbou - jednotlivé košíčky podpoří každé prso zvlášť. Jsou však přínosem pro všechny velikosti prsou - můžete dokonce najít i takové, který mísí oba styly.

3. Velikost košíčků.

Košíčky můžete hodnotit dvěma způsoby – buď se vaše prsa mohou přelít přes okraje, nebo najdete záhyby a nerovnosti kolem samotných košíčků. V prvním případě budete potřebovat větší velikost a ve druhém můžete skončit s podrážděnou pokožkou – proto zvolte velikost menší.

4. Vyberte spodní pásek s citem.

Ujistěte se, že můžete posunout prst mezi kůží a spodním popruhem pohodlně, aby se zabránilo nepříjemnému tření a nepohodlí – ale neměly byste být schopny vytáhnout popruh více než 2,5 cm od vašeho hrudníku. Pokud máte pocit, že budete potřebovat o něco širší pás, můžete zkusit přesunout sponu do jiného očka. V případě pocitu, že je popruh stále volný a bylo by třeba ho ještě utáhnout, doporučujeme koupi pásu s menším obvodem.

Pusťte se do testování.
V této podprsence se budete pohybovat v nejrůznějších směrech a úhlech, takže je třeba vyzkoušet, jaké to je. Za prvé, dejte ruce nad hlavu. Krabatí se vaše podprsenka nebo se výrazně posunuje? Pokud ano, je příliš velká. Dále běhejte na místě; ujistěte se, že se cítíte pohodlně, popruhy se nezařezávají do pokožky a prsa neskáčou.

Kategorie Tagy