Novinky a Akce

Vše o Holmes Place z celého světa

Jaký je váš opravdový věk? - jak funguje metabolický věk a co vám říkáJaký je váš opravdový věk? - jak funguje metabolický věk a co vám říká

Jaký je váš opravdový věk? - jak funguje metabolický věk a co vám říká

Bazální metabolismus je množství energie vyjádřené v kaloriích, které člověk potřebuje, aby tělo fungovalo v klidovém stavu.

Přečtěte si více
4 nejlepší cvičení s power bagem4 nejlepší cvičení s power bagem

4 nejlepší cvičení s power bagem

V současné době existují nejrůznější vychytávky, které dělají cvičení zábavnější a usnadňují jeho přípravu. Jednou z takových pomůcek je power bag: vaky různých velikostí, s různými úchyty, které zvyšují variabilitu jich použití.

Přečtěte si více
Vše, co potřebujete vědět o testosteronuVše, co potřebujete vědět o testosteronu

Vše, co potřebujete vědět o testosteronu

Příliš vysoký? Příliš nízký? Tady je to, co potřebujete vědět o testosteronu, aby bylo vaše hormonální zdraví pod kontrolou.

Přečtěte si více
9 důvodů, proč byste v létě neměli opouštět tělocvičnu9 důvodů, proč byste v létě neměli opouštět tělocvičnu

9 důvodů, proč byste v létě neměli opouštět tělocvičnu

Měli byste v létě chodit do tělocvičny? Zde je 9 důvodů, proč si sportovní tašku zabalit, i když je venku horko

Přečtěte si více
Playlist k plaváníPlaylist k plavání

Playlist k plavání

Plavání má úžasné benefity: pomáhá zlepšit dýchání, koordinaci, flexibilitu a sílu. Plavání je velmi často považováno za nejlepší cvičení zaměřené na celé tělo a zároveň je to skvělá zábava.

Přečtěte si více
Tvarujte tělo pomocí pilatesTvarujte tělo pomocí pilates

Tvarujte tělo pomocí pilates

Pilates nabízí skvělý mix pohybu a protahování za pomoci vlastní váhy, míčů a fitness vybavení.

Přečtěte si více
O2 PRAŽSKÁ ŠTAFETA 4x5O2 PRAŽSKÁ ŠTAFETA 4x5

O2 PRAŽSKÁ ŠTAFETA 4x5

Holmes Place a RunCzech tě zvou na druhý ročník závodu O2 Pražská štafeta.

Přečtěte si více
6 způsobů, jak se stál lepším běžcem6 způsobů, jak se stál lepším běžcem

6 způsobů, jak se stál lepším běžcem

Běž, odpočívej a opakuj. Nechybí tam náhodou zlepšení? Pokud chcete zvýšit svůj běžecký výkon, adaptování nových technik vám může pomoci dostat se o kus dál. Ať už trénujete na půlmaraton nebo jen začínáte, ovládněte svůj běžecký trénink pomocí těchto jednoduchých ale efektivních tipů:

Přečtěte si více
Cvičení na hýždě a stehnaCvičení na hýždě a stehna

Cvičení na hýždě a stehna

Léto se nezadržitelně blíží a pokud toužíte vypadat na plaži skvěle, je ta pravá chvíle začít. Pokud totiž začnete se svým režimem nyní, zajistíte si dostatek času získat vytoužený výsledek.

Přečtěte si více
Strečinková rutinaStrečinková rutina

Strečinková rutina

O tom, že strečink je důležitý se můžete přesvědčit sami. Nezapomínejte na něj a zkuste třeba tuto strečinkovou rutinu, kterou připravil Vít Živný.

Přečtěte si více
Playlist pro váš ranní tréninkPlaylist pro váš ranní trénink

Playlist pro váš ranní trénink

Právě hraje ten nejlepší rytmus pro váš ranní workout. Vydejte se za ním a začněte den tím nejlepším způsobem.

Přečtěte si více
Více