3 tlakové body, které uvolní váš stres

Tlakové body jsou velmi rychlý a dlouhotrvající způsob uvlnění bolesti, což je klíčový aspekt ve zdraví ženy. I když vaším odpočinkem může být cvičení v klubu nebo odpočinek na pláži, ne vždy se dá na odpočinek spolehnout, obvzlášť, když je to nejvíce třeba.

Tlakové body na těle jsou ideální způsob cíleného odbourání stresu. Následující body vám představí tři hlavní místa, která vám pomohou odstranit stres.

Lebka

Nejvíce stresu, který nahromadíte přes den v práci se projeví na napětí ramenních svalů a šíje. Vytvoření tlaku v těchto oblastech je hlavním krokem k uvolnění. Položte své prsty na čelo, konečky prstů se dotýkají a palce nechte na spáncích. Mírně zatlačte na čelo. Pomalu pohybujte své prsty směrem k vlasové linii a dále a pokaždé aplikujte tlak. Jakmile se dostanete ke kořenu lebky, začněte své prsty zase vracet. Pokud nemáte čas tuto rutinu dělat celou, dvěma prsty masírujte místo, kde se lebka potkává s krkem po dobu dvaceti sekund.

Ucho

Ušní tlakové body jsou označovány jako Shen Men Duchovní brány. Někteří experti věří, že je to nejlepší místo pro uvolnění stresu. V reflexologii je ucho užíváno ke snížení bolesti a zánětu v těle. Použijte ušní tyčinku, pero nebo váš prst a masírujte své ucho těsně nad ušním kanálem zatímco se zhluboka nadechujete. Při nádechu se podívejte vlevo a při výdechu vpravo. Věnujte pozornost tomu, jak se vaše tělo cítí a jak se začíná pomalu zklidňovat. Pokud vaše tělo dobře reaguje na masáž ucha, provádějte tuto rutinu vždy před spaním.

Hrudník

Když se stresujete, většinou se špatně nadechujete slabými nádechy nebo zkrátka dýchat zapomínáte. Soustřeďte se tedy na prsní kost, díky které snížíte stres zatímco se tělo zklidní a vy se můžete soustředit na správné dýchání. Použijte tři prsty k masáži hrudníku a vytvořte mírný tlak, který vám pomůže zacílit na stažení. Také můžete vyzkoušet poklepávání na hrudní koš do rytmu dechu. Možná bude třeba masírovat tuto oblast dvě až tři minuty abyste pocítili nějaký efekt, ale pokud trpíte na chronický stres, zkuste také vytvořit tlak prsty na oblast mezi obočím zároveň s prsní kostí.

Propojení dvou oblastí je klíčem k uvolnění nervového systému a je dobrý pro ženské zdraví.

U nás v Holmes Place najdete vše, co je třeba k fyzickému i duševnímu uvolnění třeba a můžete si tak užít odpočinku, nabrat energii a den zakončit dobrým jídlem.

Kategorie Tagy