Vytvořit rozvrh

zobrazit

Příběhy, které nás inspirují

Naše motivace k lepšímu životu.

Novinky a Akce

Vše o Holmes Place z celého světa

6 nejhorších chyb v jídle6 nejhorších chyb v jídle

6 nejhorších chyb v jídle

Můžete omezit příjem kalorií, vyhýbat se šumivým nápojům a jste poslední osobou, která se na kancelářských schůzkách dotkla sušenek. Tak proč nevidíte výsledky? Ujistěte se, že neděláte tyto chyby.

Přečtěte si více
Jaký je váš opravdový věk? - jak funguje metabolický věk a co vám říkáJaký je váš opravdový věk? - jak funguje metabolický věk a co vám říká

Jaký je váš opravdový věk? - jak funguje metabolický věk a co vám říká

Bazální metabolismus je množství energie vyjádřené v kaloriích, které člověk potřebuje, aby tělo fungovalo v klidovém stavu.

Přečtěte si více
E-kniha: Syrový MěsícE-kniha: Syrový Měsíc

E-kniha: Syrový Měsíc

Vyzkoušejte kouzlo syrové stravy s těmito skvělými letními recepty.

Přečtěte si více
4 nejlepší cvičení s power bagem4 nejlepší cvičení s power bagem

4 nejlepší cvičení s power bagem

V současné době existují nejrůznější vychytávky, které dělají cvičení zábavnější a usnadňují jeho přípravu. Jednou z takových pomůcek je power bag: vaky různých velikostí, s různými úchyty, které zvyšují variabilitu jich použití.

Přečtěte si více
5 tipů na pláž v pohodlí domova5 tipů na pláž v pohodlí domova

5 tipů na pláž v pohodlí domova

Sluncem políbená kůže, slané vlasy a pozitivní vibrace, není nic, co by se vyrovnalo pocitu po dni strávenému u moře. Pláž není dobrá jen pro duši, ale má i spousta příznivých vlivů na krásu. Ke všemu, čemu pomáhá vitamín D, který je produkován ještě více za slunečních paprsků, můžete vylepšit svou pobřežní k

Přečtěte si více
Potraviny vs náladaPotraviny vs nálada

Potraviny vs nálada

Jak ovlivňují některé potraviny Váš režim nálady a fitness? Zde je to, co potřebujete vědět.

Přečtěte si více
Užijte si netradiční léto v našich klubechUžijte si netradiční léto v našich klubech

Užijte si netradiční léto v našich klubech

Aktivujte si členství nyní a do konce léta cvičte zdarma!

Přečtěte si více
Vše, co potřebujete vědět o testosteronuVše, co potřebujete vědět o testosteronu

Vše, co potřebujete vědět o testosteronu

Příliš vysoký? Příliš nízký? Tady je to, co potřebujete vědět o testosteronu, aby bylo vaše hormonální zdraví pod kontrolou.

Přečtěte si více
9 důvodů, proč byste v létě neměli opouštět tělocvičnu9 důvodů, proč byste v létě neměli opouštět tělocvičnu

9 důvodů, proč byste v létě neměli opouštět tělocvičnu

Měli byste v létě chodit do tělocvičny? Zde je 9 důvodů, proč si sportovní tašku zabalit, i když je venku horko

Přečtěte si více
Playlist pro běh po plážiPlaylist pro běh po pláži

Playlist pro běh po pláži

Běh po pláži je jednou z těch idylických činností, díky kterým se můžete cítit, jako byste žili v reklamě. Výzkum nicméně ukazuje, že běh po měkkém písku spálí 1,6x více energie než běh po povrchu zpevněném , takže to není pouze dokonalý start dne, je to také skvělý trénink.

Přečtěte si více
Čtyři přínosy půstu a jak často ho držetČtyři přínosy půstu a jak často ho držet

Čtyři přínosy půstu a jak často ho držet

Říkává se, že snídaně je "nejdůležitějším jídlem dne". Slyšíme to od našich rodičů až po reklamy na cereálie. Komunity zdraví a fitness obzvláště obhajují přínosy tohoto prvního jídla - ale je to opravdu tak důležité?

Přečtěte si více
Více

Our partners

See all our partners »